Kuten tämän sarjan osassa 5 totesin, suomalaiset ovat aktivoituneet tänä vuonna LinkedIn:ssä. Ehkäpä juuri siksi huhtikuussa kirjoittamani bloggaus LinkedIn:stä on saanut niin paljon lukijoita: suomalaiset ovat hakeneet tietoa tästä itselleen vähän vieraammasta sosiaalisen median palvelusta.
Huhtikuun jälkeen palvelu on muuttunut paljon. Palvelu otti käyttöön mm. Facebookista tutut notifikaatiot, eli ilmoitukset siitä, mitä mielenkiintoista palvelussa on tapahtunut ja endorsaukset, eli "työkavereiden taitojen peukuttelut" (en ole kuullut oikein hyvää suomennusta tuolle termille vielä). Minun endorsatuin taitoni on muuten tällä hetkellä bloggaus, mistä kiitän nöyrästi, kiva kun arvostatte bloggaamiseen käyttämääni aikaa. :)
LinkedIn:illä on myös maksullinen versio, jota käytettiin minuun aika nokkelasti lokakuussa.
Osa ihmisistä ona alkanut LinkedIn:ssä jopa niin aktiiviseksi, että heidän kontaktit kokevat oman uutisvirtansa täyttyvän muutamien henkilöiden tekemisistä. Marraskuussa kerroin, miten nämä äänekkäät saa hiljennettyä.
Viimeisin LinkedIn-uudistus ovat uudet entistä näyttävämmät henkilöprofiilit. Saat sen käyttöösi täältä. Oma profiilini näyttää tältä, Piilotetun aarteen taas tältä (yritysprofiilit uudistuivat jo aiemmin).
Lue lisää LinkedIn-aiheisia bloggauksiani täältä tai englanniksi toisesta blogistani.
No comments:
Post a Comment
Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.