Toinen tutkimus, joka minut viime viikolla yllätti kertoi, että YouTuben nostaa kolmen tärkeimmän some-palvelunsa joukkoon paitsi alle 25-vuotiaat, myös yli 45-vuotiaat.
Koulutuksessamme menemme pintaa syvemmälle ja käymme läpi juuri niitä asioita, joista osallistujat ovat kiinnostuneita.
Tähän mennessä ilmoittautuneet ovat nostaneet mm. tällaisia kysymyksiä:
-Miten saada paljon katsojia/tykkääjiä/tilaajia?
-Miten kanavaa voi räätälöidä?
-Kun kanavalla on paljon videoita, miten kanavasta voidaan tehdä käyttäjäystävällinen?
-Miten kehittää YouTuben käyttöä organisaatiossa? Millaisia haasteita siihen liittyy?
Kouluttajiksi olen kutsunut kolme herraa, jotka tuntevat Tuben kuin omat taskunsa:
Toni Nummela tutkii YouTuben syövereitä (tällä hetkellä hän louhii esiin mm. Suomen katsotuimpia videoita)
Eetu Pesonen on Suomen tilatuin vloggaaja ja
Kaitsu Rinkinen on Suomen ainoa Tube-konsultti, asiakkainaan mm. Duudsonit
He kertovat mm. siitä
-miten saadaan yhteys katsojiin?
-miksi videoiden tyylittely ja ns. ihmimillinen toiminta on tärkeää,
-miksi YouTube tuntuu luonnollisemmalta ympäristöltä katsoa videot kuin mainosikkuna jonkin nettisivun kyljessä?
-mitä hyötyä YouTube-tilin tuunaamisesta on ja miten se käytännössä tehdään?
-mitä vaatii esiintyä vlogissa omilla kasvoillaan?
Smoukahontas eli Sara Maria Forsberg todisti meille, että Suomestakin voi tulla globaaleja viraalihittejä, viikossa tätä videota on katsottu yli 9 miljoonaa kertaa:
Lue lisää koulutuksestamme ja ilmoittaudu mukaan pian, sillä tilaa on vain 30 ensimmäiselle.
Jos jotakuta kiinnostaa saada pitkäaikainen tilaaja YouTube kanavallensa, niin lukekaas tämä: https://youtu.be/pu7UCytWjRs
ReplyDeleteRyhdyn nimittäin KAIKKIEN halukkaiden tilaajaksi!