Wednesday, June 29, 2016
Tommy Hellsten teki somesta osan työtään
Tapasin toukokuussa Tommy Hellstenin, joka oli valittu puhumaan yrittäjille digitalisoitumisesta. Valinta hämmensi sekä Tommyn itsenä että osan yrittäjistä, mutta valinta osoittautui onnistuneeksi ja saimme paljon irti Tommyn kokemuksista ja ajatuksista. Hän otti somen käyttöönsä mainostoimiston painostuksesta ja mietti, ettei voi mennä someen vain mainostamaan, vaaan "minun pitää myös antaa jotain". Minä tulkitsen sen klassiseksi sisältömarkkinoinniksi: kun antaa asiakkailleen vinkkejä ja ajattelemisen aihetta, he muistavat sinut kyllä (nimimerkki blogini pitkäaikaiset lukijat haluavat minulta myös koulutuksia).
Tommy twiittaa ajatuksiaan (ja twiiteistä on koottu jo kaksi kirjaakin), mutta tekee sen lisäksi videoita Facebookiin. Niitä on nyt lähes 30 ja ne ovat keränneet mukavia määriä niin katselukertoja sekä tykkäyksiä. Videoiden teossa on Tommyn mukaan tärkeää "olla läsnä". Nyt te saattekin sitten tuomita, olemmeko me läsnä tässä haastattelussa, jonka Tommysta tein:
Tuossa videossa on muuten mukana pätkä Periscope-haastattelua, jonka innovaatioasiantuntija Jouni Hynynen teki.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.