Tilaisuudessa oli varattu reippaasti aikaa verkostoitumiseen, joten ennen Sampon esitystä marssin hänen luokseen ja kysyin haastattelua. Koska aikaa oli, tehtiin se ennen esitystä, joten en voinut haastattelussa siitä kysyä tai siihen viitata. Kyselin sen sijaan siitä, miten Sampo käyttää somea. Haastattelusta voit poimia oheiset vinkit:
- Some on sata kertaa tehokkaampaa kuin näkyvyys mediassa, vaikka medianäkyvyydestä on toki hyötyä somenäkyvyyden saamiseseen
- Sisältöä someen syntyy luontevasti, kun on jotain kerrottavaa. Mieti siis voiko yrityksesesi järjestää tapahtumia tai haasteita.
- Kun tavoitteesi on selkeä ja erilaisista mittareista näet, että olet menossa oikeaan suuntaan, voit antaa toisten rauhassa nauraa selkäsi takana. Se parhaiten nauraa, joka itselleen nauraa?
Ja loput vinkit löydät täältä:
No comments:
Post a Comment
Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.