”SOITA – Sosiaalinen media innovaatioprosessin tukena asiakasrajapinnassa ” – hanke tutkii ja pilotoi sosiaalisen median mahdollisuuksia innovaatioprosessin asiakasrajapinnassa b-to-b kontekstissa. Tarkoituksena on parantaa Suomalaisten suurten ja pk-yritysten käyttäjälähtöisyyttä ja kykyä hyödyntää avoimen innovaation toimintatapoja. Hanketta toteutetaan Tampereen teknillisen yliopiston, Åbo Akademi/MediaCityn sekä Digitaaliset sisällöt-klusterin kanssa yhteistyössä.
Hanke on rahoitettu Tampereen teknillisen yliopiston, Åbo Akademin, Tekesin ja yhteistyöyritysten avulla ja sen tarkoituksena on tuottaa käytännönläheistä tutkimustietoa suomalaisille suurille ja pk-yrityksille.
Bloggasin projektin tiimoilta myös professori Hannu Kärkkäisen DCL-esityksestä ja projektipäällikkö Jari Jussilan esityksestä. Seuraa SOITA-projektia esim. kotisivuilta tai Twitterissä.
Projektin tiimoilta perustin alkuvuonna ryhmän LinkedIn:iin suomalaisille some-tutkijoille, ja siitä on tullutkin yllättävän suosittu. Hae SMAT, jos somen tutkimus kiinnostaa!
No comments:
Post a Comment
Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.