Friday, September 25, 2015

Sata esitystä SlideSharessa

Kun olen viime aikoina esitellyt ihmisille SlideShare-esityksiäni, olemme panneet merkille, että esityksiäni on melkein sata. Tapaustahan pitää juhlia ja minulle on nyökytelty: "joo, tee sadannesta esityksestä erikoisnumero". Ensi viikolla minulla on tarkoitus julkaista paloja tämän viikon esityksistä (ainakin opettajien somepresenssistä ja seurakunnista YouTubessa), mutta sitä ennen pitää tehdä tämä luvattu erikoispainos - tämmöistä merkkipaalua en halua ihan huomaamattomasti ylittää.

Käypä siis kurkkimassa alla olevasta esityksestä

  • miksi tein ekan esitykseni keväällä 2009,
  • millaisia muita virstanpylväitä 100 esityksen varrelle mahtuu, 
  • mitkä ovat katsotuimmat esitykseni, miten SlideShare-politiikkani on muuttunut ja 
  • miten +Linda Saukko-Rauta liittyy esityksiini.



Sata SlideShare-esitystä from Johanna Janhonen

Unohdin muuten esityksessäni mainita, että esitykseni ovat päässeet muutaman kerran SlideSharen etusivulle, mikä on nostanut kyseisten esitysten katselukertoja.

Se, mikä tässä sadan esityksen virstanpylväässä on myös kivaa on se, että olen huomaavinani itsessä pientä kehitystä esitysten teossa. Ennen nolotti katsella vanhoja esityksiäni, mutta nyt lähinnä naureskelen niille, ai teinkö mä tuollaisia, mitähän oikein ajattelin...

Viime aikojen esitysten joukkoon mahtuu myös muutama, joissa käytin Lindan piirroskuvien sijaan valokuvataustoja.

Kiitos, kun halusit katsella juhlaesitykseni. Jos et vielä seuraa minua SlideSharessa, ota minut seurantaasi, niin huomaat paitsi uudet esitykseni myös omat suosikkini muiden esityksistä. Tällä hetkellä minulla on 182 seuraajaa, ja olisi kiva, jos 200 seuraajan rajakin menisi pian rikki. 

No comments:

Post a Comment

Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...