Nokia on ykkösenä some-välineissä, mutta YouTubessa paras oli UPM. Myös Sonera, OP-Pohjola ja Wärtsilä pärjäsivät siellä Nokiaa paremmin. Nordealta, Fennialta ja Elisalta sujuu parhaiten Facebookkailu, Finnair, Veikkaus ja Fazer taas ovat parhaimmillaan Twitterissä. LinkedIn:ssä pärjäävät KONE, Valio ja Konecranes.
Tuesday, May 8, 2012
Pörssiyhtiöt somessa, tuore vertailu
Huomenna Nettikahvilla puhutaan mm. infograafeista, joten lämmitellään aihetta vähän. Alla infograafi, joka kertoo siitä, miten suomalaiset suuryritykset somettavat ja mitkä niistä pärjäävät parhaiten missäkin asiassa.
Nokia on ykkösenä some-välineissä, mutta YouTubessa paras oli UPM. Myös Sonera, OP-Pohjola ja Wärtsilä pärjäsivät siellä Nokiaa paremmin. Nordealta, Fennialta ja Elisalta sujuu parhaiten Facebookkailu, Finnair, Veikkaus ja Fazer taas ovat parhaimmillaan Twitterissä. LinkedIn:ssä pärjäävät KONE, Valio ja Konecranes.
Nokia on ykkösenä some-välineissä, mutta YouTubessa paras oli UPM. Myös Sonera, OP-Pohjola ja Wärtsilä pärjäsivät siellä Nokiaa paremmin. Nordealta, Fennialta ja Elisalta sujuu parhaiten Facebookkailu, Finnair, Veikkaus ja Fazer taas ovat parhaimmillaan Twitterissä. LinkedIn:ssä pärjäävät KONE, Valio ja Konecranes.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.