Mutta puhun siellä myös brändistä ja tarinallisuudesta ja sitä demotakseni loin päivälle uudistuvan brändini (= mun uudet nettisivut julkaistaan lähiaikoina) mukaisen, tarinallisuudesta ammentavan agendan, jonka jaoin myös Twitterissä:
Kun opettaa visuaalista viestintää, brändäystä ja tarinallisuuden hyödyntämistä, pitää itse näyttää mallia - tällainen on seuraavan Canva-työpajapäivän agenda.#canvafi #visuaalinenviestintä pic.twitter.com/FBhTPfqWeY— Johanna Janhonen (@jjanhone) September 12, 2019
Tässä taas yksi esimerkki infografiikasta, jonka olen Canvalla tehnyt.
Se kertoo siitä, miten infografiikoita tehdään Canvalla :D.
Valitse viestiisi sopiva pohja sadoista valmiista malleista by jjanhone
Infografiikan pohjana olen käyttänyt tätä mallia:
Kun löytää omaan infografiikkaideaan sopivan mallin ja omat brändiohjeet ovat selkeästi mielessä, muokkauksessa ei mene paljon aikaa. Ja seuraavalla kerralla se on vieläkin helpompaa, kun oman brändin mukainen malli on jo olemassa.
Katso vaikka:
Piilotetun aarteen räätälöidyt koulutukset by jjanhone
Oletko sinä tehnyt Canvalla infografiikoita? Linkitä ihmeessä!
No comments:
Post a Comment
Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.