Kännykässä se sen sijaan näyttää tällaiselta:
Monen kuvan alareunassa lukee Tap to see more ja kun tällaista kuvaa sitten klikkaa, huomaa, että kuviin on tägätty muita Instagram-tilejä. Esimerkiksi hiustenhoitotuotteilla ja hiustenpidennyksillä on omat tilinsä.
Tällaisen sivuston luomiseen on mennyt aikaa ja kun siihen törmää (useimmiten varmaan siten, että Blackout on käynyt tykkäämässä kuvastasi) reaktio on VAU! Hienoa, että Suomestakin löytyy mielikuvitusta ja rohkeutta kokeilla jotain uutta! Idea sivustoon on varmaankin saatu ulkomailta, muistaakseni Ikea käytti aiemmin vastaavaa kikkaa.
Blackoutin inspiroimana olen itsekin alkanut tehdä Instagramiin erilaisia kuvasarjoja, joiden avulla vanhatkin kuvat voi ryhmitellä uudelleen yhteen.
Oletko sinä törmännyt mielikuvitukselliseen instailuun?
Idea on tosiaan Ikean Venäjän markkinointiosastolta lainattu. Kiinnostuksena oli kokeilla miten heidän idea taipuu eri käyttötarkoitukseen. Ja kyllä se taipuu, mutta työmäärä osoittautui paljon, paljon työläämmäksi kuin miltä lopullinen toteutus näyttää. Ennakkosuunnitelmien laadinta, kuvien valinnat ja sisältöjen muokkaus veivät huimasti aikaa, mutta osoittautui varsin hauskaksi projektiksi.
ReplyDeleteTerkuin
Blackout
http://blackouthair.fi/