Suomen suosituimmat nettisivut ovat google.fi ja google.com, joten en pidä minään sattumana, että blogialustoistakin suosituin (=luetuin) on Googlen Blogger.
Alla olevassa esityksessä on muutamia syitä siihen, miksi yritysten kannattaa blogata ja ideoita siihen, miten blogikirjoitusta kannattaa jakaa eri some-palveluissa. Vaikka blogilinkkiä kannattaa jakaa ja pitää esillä, jakamisesta ei kannata kuitenkaan innostua liikaa - kukaan ei tykkää spämmäämisestä ja siksi minäkään en tämän blogini kirjoituksia aina samalla kaavalla jaa.
Miksi yritysten pitäisi blogata from Johanna Janhonen
Muoks: Tuo ylläoleva SlideShare-esitys muuten näköjään sotki tämän blogin asettelut, koitetaanpas korjata...
Muoks: Tuo ylläoleva SlideShare-esitys muuten näköjään sotki tämän blogin asettelut, koitetaanpas korjata...
Kiitos tästä, tämä oli hyvä paketti. Osaatko sanoa, onko yrityksen/muun organisaation parempi käyttää juurikin esim. bloggeria tms. vai oman julkaisujärjestelmän blogitoiminnallisuutta? Mitä alusta vaikuttaa esim. hakukonenäkyvyyteen?
ReplyDeleteHyvä kysymys Merja! Tästä on monta koulukuntaa, enkä minä ole SEO-asiantuntija, mutta itse olen hajauttanut kotisivuni ja blogini eri paikkoihin. Google on Suomen suosituin hakukone ja toki se suosii omia palvelujaan... Julkaisujärjestelmien blogikilkkeet ovat myös usein oikeita blogialustoja kömpelömpiä.
Delete