Toinen mielenkiintoinen esitys, jonka ko. seminaarista poimin, oli Zipipopin Helene Auramon esitys LinkedIn:stä. Rautasillan esitykseen verrattuna siinä on paljon enemmän tekstiä, eli seminaarikatsojien piti keskittyä seuraamaan esitystä, eivätkä he siksi ehtineet juuri twiitata esityksestä.
Tämän retwiittasin itse:
+ @jollamobile ! :) rt @kaisamirjam @heleneauramo: hyviä LinkedInin-yritystilejä mm. VTT ja Barona #talentumsomeSamalla minulle selvisi, että Jolla osaa käyttää LinkedIn:iä vielä paremmin kuin luulin, sillä
— Johanna Janhonen (@jjanhone) December 4, 2012
@jjanhone Luvut näkyy admineille, viiveellä. Top 10 tieto tuli LinkedIniltäHelenen esitystä ei jaettu SlideSharessa samana päivänä jolloin se pidettiin, joten se ehdittiin tavallaan jo unohtaa. Sosiaalisen median sykli on välillä vähän julma.
— Jukka Eklund (@jukkaeklund) December 5, 2012
Tämä bloggaus on kirjoitettu viime viikolla, ja sen jälkeen Helenen esitys on saanut melkein kiinni Eeron esityksen kävijämäärät. Joten se, että toinen esitys lähti viraalisti liikkeelle esityspäivänä, ei takaa sitä, että se pysyy iät ajat katsotumpana, siihen vaikuttaa enemmän käytetyt hakusanat.
ReplyDelete