Monday, March 2, 2015

UMK näytti tapahtumanjärjestäjille mallia instailuun

CMAD:in yhteydessä tehdyssä Yhteisömanagerikyselyssä joku vastaajista kehui Yleä - olisivatpa meidänkin asiantuntijamme yhtä aktiivisia somessa. Yle on ollut pitkään somen käytön edelläkävijä Suomessa ja on sitä edelleen.

Viikonloppuna seurasin Uuden musiikin kilpailujen finaalia ja ihastelin sitä, miten tapahtuma näkyi Instagramissa. Innostuin keräämään kuvat talteen inspiroimaan isojen ja pienempien tapahtumien järjestäjiä. Miten te Instagramia tapahtumissanne hyödynnätte?

PS. Kannattaa muuten katsoa tekemäni Storify-kooste Storifyssä, sillä tuo alla oleva slideshow-moodi ei tee sille oikeutta.

2 comments:

  1. Kiitos kirjoituksesta,
    voisin tarkentaa että #petoonirti ei ollut UMK:n idea vaan Antti Tuiskun ja tämän taustavoimien erittäin koukuttava täky - johon mekin iloisesti tartuimme. #petoonirti ennemminkin esimerkki meidän tuotannon ulkopuolisesta juuri trendaavasta some-ilmiöstä mikä piti tunnistaa ja hypätä tämän kyytiin niin että kaikki osapuolet siitä hyötyivät.

    t: Jyri Loikkanen, tuottaja, yle.fi/umk #UMK15

    ReplyDelete

Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...