Se, mitä käytetään "joskus" ja mitä käytetään joka viikko ovat vähän eri asioita ja siksi tällä kertaa katsotaan sitä, mitkä somepalvelut kuuluvat suomalaisten arkeen.
Suomalaiset somessa päivittäin 2018 DNA by jjanhone
Päivittäin Twitteriä käytti 10 % vastaajista (14% miehistä, 7% naisista) ja 5% useita kertoja päivässä. Päiväkäyttäjien määrä on noussut 2 vuodessa 4 %-yksikköä!#somefi #twitterfi— Johanna Janhonen (@jjanhone) October 19, 2018
Vaikka Snapchatin suurin hype lienee ohi, niin 2 vuodessa päivittäin Snapachatia käyttävien määrä on tuplaantunut: keväällä sitä käytti päivittäin 12 % vastaajista (13% naisista, 11%, miehistä) ja useita kertoja päivässä 9%.#somefi #snapchatfi pic.twitter.com/Wz1mHSbi6P— Johanna Janhonen (@jjanhone) October 19, 2018
Päivittäin Instagramia käytti 26% vastaajista— Johanna Janhonen (@jjanhone) October 19, 2018
(30% naisista, 22% miehistä) ja
15% heistä instaili useita kertoja päivässä.
2 vuodessa päiväkäyttäjien määrä nousi 11 %-yksikköä.#somefi #instagramfi pic.twitter.com/36sjYMmJrc
Yllätys! Pinterest hakkaa LinkedInin 5% vs 3%,— Johanna Janhonen (@jjanhone) October 19, 2018
kun kysytään kuinka moni Suomessa käyttää sitä päivittäin.
Vuodessa Pinterestin päiväkäyttäjien määrä nousi 2%-yksikköä,
kun taas LinkedInin käyttäjien määrä tippui 1 %-yksikköä.#somefi #pinterestfi #linkedinfi
Kuten twiittasin, minusta on hieman yllättävää, että Pinterestissä on enemmän suomalaista pöhinää päivittäin kuin LinkedInissä. Onko infografiikassa jotain, joka yllättää sinut?
No comments:
Post a Comment
Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.