Wednesday, December 11, 2013

Mitä yritykset tekevät YouTubessa

Viime viikolla kirjoitin Suomessa vellovasta YouTube-hypestä. Vaikka Facebook on taas mennytkin YouTuben ohitse Alexa.com:issa Suomen suosituimpana some-palveluna, yritysten ei ole enää mitään syytä jättää tubettamatta.

Mutta mitä ihmettä yritysten sitten kannattaa laittaa sinne, eihän kaikilla ole käyttöohjevideoitakaan? Katso






  • hae inspiraatiota Suomen katsotuimmista videoista tai 
  • Suomen ainoasta asianajotoimistosta, jolla on oma YouTube-kanava (haettu siis asianajotoimisto-kanavahaulla): Teperi&Co. He latasivat vuosi sitten monta asiantuntevaa videota, jotka saivat ihan hyvin myös katseluja. Harmi, että tubettelu jäi siihen - tulikohan heistä niin kiireisiä, kun uudet asiakkaat löysivät videot, ettei kuvausaikaa enää jäänyt?

Piilotetun aarteen YouTube-kanavaa minä täytän lähinnä haastatteluilla. Kanavan videoista viimeisen vuoden aikana suosituimmassa +Maria Rajakallio kertoo somen käytöstä työnhaussa. Ajankohtainen aihe edelleen!

Miten teidän organisaationne tubettaa? Kerro ja lisää linkki kommentteihin. :)

No comments:

Post a Comment

Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...