Sunday, February 20, 2011

Miksi ihmiset lakkaavat tykkäämästä Facebook-sivuista


Toinen bloggaus WebProNews-sivun innoittamana Facebook-virheistä (kiitos muuten Rautasilta & Inflow, joiden Facebook-sivuilta linkit löysin).

Eli äskeiseen virhelistaan jatkoa: syitä siihen, miksi ihmiset ovat lopettaneet jostain yrityssivusta tykkäämisen:

-44% ei tykännyt liian tiheästä päivityksestä
-43% halusi tehdä tilaa tärkeämmille päivityksille ja siivosi seinältään pois markkinointiviestintää tuottavat sivut
-38% sanoi että sisällöstä tuli tylsää (toistoa)
-26% oli alkanut tykätä jonkun kampanjan takia ja kun se loppui, loppui tykkääminenkin
-24% ei pitänyt etuja tarpeeksi hyvinä
-19% lakkasi tykkäämästä, koska aihe ei alunperinkään ollut kiinnostavaa
-17% piti sivun tyyliä liian lörpöttelevänä, ei keskitytty varsinaiseen aiheeseen
-14% haluaa itse etsiä tarvitsemansa tiedot sen sijaan että yritys viestii hänelle
-12% lakkasi tykkäämästä omien olosuhteiden muututtua (esim. muutto, työpaikan vaihtaminen, perhesuhteet)

No comments:

Post a Comment

Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...