Pages

Monday, September 14, 2026

Wikimedia loves butterflies - sarjakuva

 


Näin viikonloppuna jotain niin hurmaavaa, että halusin

  1. pistää sen itselleni talteen ja
  2. näyttää sen muillekin
Kyseessä on sarjakuva, joka kertoo Wikimedia-projektista ja siitä, miten yksikin ihminen voi vaikuttaa asioihin. Sarjakuva löytyy Wikimedia Commonsista, ja olen sen sieltä upottanut tähän blogiini.

Wiki Comics Vol - 1 front cover Page 1 of the comic The Butterfly Wikimedian created for the project WiKomix Vol I of the West Bengal Wikimedians User Group. Page 2 of the comic The Butterfly Wikimedian created for the project WiKomix Vol I of the West Bengal Wikimedians User Group. Page 3 of the comic The Butterfly Wikimedian created for the project WiKomix Vol I of the West Bengal Wikimedians User Group. Page 4 of the comic The Butterfly Wikimedian created for the project WiKomix Vol I of the West Bengal Wikimedians User Group. Page 5 of the comic The Butterfly Wikimedian created for the project WiKomix Vol I of the West Bengal Wikimedians User Group.

Jos olet esimerkiksi biologian, englannin tai kuvaamataidon opettaja, voisitkohan tutkia tätä sarjakuvaa  tarkemmin oppilaidesi kanssa?

Commonsista löydät lisää intialaisia wikisarjakuvia. Esimerkiksi tämä Your friendly proofreader löytyy kätevästi pdf-muodossa.

No comments:

Post a Comment

Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.