Nyt on ohitse sekä CMADFI että turhan pitkäksi venynyt suunnittelematon blogitaukoni. Tapahtuman järjestelyn ohessa ylläpidimme tällä kerralla myös cmad-blogia, enkä sitten ehtinyt enää blogata tänne, etenkin, kun vastasin vielä moniin haastatteluihin. Mutta täällä ollaan taas!
CMADFI on niin iso juttu, että siitä riittäisi hyvin paljon kerrottavaa ja kommentoitavaa. Siitä kertominen tuntuu siltä, kuin yrittäisi sylkäistä suustaan elefantin, siksi ajattelen, että kerron siitä pikku hiljaa, pala kerrallaan ja ilman paineita. Kaikkea en kuitenkaan pysty kertomaan, parempi siis kertoa edes jotain.
Tänään on ensimmäinen CMADin jälkeinen torstai. Maanantaina toivoimme, että osallistujat jakaisivat torstaisin cmad-sisältöjä ja -muistoja #taantumacmad-häsällä. Hiljaista on toistaiseksi, mahtavatkohan muutkin kärsiä ähkystä: on vaikea lähteä liikkeelle, kun kerrottavaa on niin kauheasti?
Tapahtumassakin mulla oli kädet täynnä töitä, enkä ehtinyt
a) juuri somettaa
b) ottaa paljon kuviakaan
Mutta onneksi muut ehtivät! Kiitos teille!
Mutta tänään minun piti siis laittaa jotain sisältöä jakoon. Koska valikoimaa ei ollut paljon, luotin Instagramissa hyvän kuvan sijaan tarinaan. Käy katsomassa Annan koskettava puhe.
Marko Pyhäjärvi kertoi puheessaan siitä, että Facebookissa toimivat tietynlaiset kuvat: pitää olla ihmisiä, tunnelmallista paikkaa ja amatöörimäistä otetta. Puheessaan hän kertoo kokemuksiaan Facebook-markkinoinnista ja jakaa paljon hyviä vinkkejä. Katso itse, mitä hän puhui:
Siinä missä Marko luotti omiin hyvii käytäntöihinsä, Underhoodin Sami Kuusela iski pöytään isoja lukuja: Underhoodissa on analysoitu miljoonia somepäivityksiä ja huomattu, millaiset päivitykset toimivat parhaiten:
Samin mukaan pitkät päivitykset toimivat hyvin, joten tein sitten ennätyspitkän päivityksen:
Jäikö sulle CMADista käteen joku juttu, jota ehdit jo testata käytännössä tai jota aiot testata pian?
No comments:
Post a Comment
Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.