Ensi viikolla pidän Länsi-Suomen kesäyliopistossa avoimen koulutuksen otsikolla Markkinointi@some. Valmistellessani koulutusmateriaalia halusin jotain "kättä pidempää" markkinoinnista ja sen tulevaisuudesta ja SlideSharesta tarttui mukaan tämä Jyväskylän yliopiston markkinoinnin professori Heikki Karjaluodon mainio esitys viime keväältä.
Heikki Karjalainen: Onko perinteinen markkinointi tullut tiensä päähän? from Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto, MTL
Digitaalisen markkinoinnin strategiassa on tärkeää olla siellä missä asiakkaatkin tarjoamassa heille hyvää ja hyödyllistä sisältöä ja hyviä tarinoita.
Markkinointi taas on nykymääritelmän mukaan tuottavien asiakassuhteiden hallintaa eli markkininointi = CRM.
No comments:
Post a Comment
Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.